onsdag 27. februar 2013

Barbiebonanza

Det ække bare bare å være Barbie! Man må finne seg i å bli kledd opp i de sprøeste kreasjoner, og blir gredd uansett om man vil eller ikke. Enda verre: uten sprø kreasjoner, kan du risikere å ende opp naken. Og som alle vet: da ser du ganske teit ut, siden Barbie-underliv jo er ganske teite.


På Finn.no er Barbier faktisk kanskje den eneste leken som innimellom er priset helt ut i det blå. Ja, samlerne skal ha sitt, men 1600 kr for én dukke for eksempel? Jaktinstinktet våkner straks hos Kaniita, som vil kjøpe de rimelige Barbiene før noen andre tar dem først. Etter lang tids Barbietørke både på Finn og i bruktbutikkene, dukket det plutselig opp en annonse som ikke var helt avsindig priset, og Kaniita var på saken umiddelbart!


Etter at de var i hus, ble jeg sittende og kle av og på og gre og dille i over en time, nok engang til Snåsakokkens forlystelse. Merkelig hvordan det sitter i fingrene. Det forsvant liksom aldri. Lurer på om det kan brukes i en slags kvasiterapeutisk sammenheng? Jeg gikk iallfall inn i en merkelig avslappet og trivelig modus.


For deg som lurer: selv om det ikke ser sånn ut, har de siste innleggene med lett barnlig preg egentlig omhandlet interiør (siden det er det jeg nå engang har bestemt meg for å fokusere mest på her på bloggen). Det er bare ikke helt åpenbart på hvilken måte enda. Brikkene faller på plass snart, altså. Jeg kan røpe at også surfe-anden Anna er involvert, sammen med både kongefamilien og Jesus. Konspirasjonsteoretikere unite!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar